Inleveren wedstrijdkleding, ballen en wedstrijdkaarten

Het wedstrijdseizoen is al weer bijna voorbij.
Willen jullie als team daarom na jullie laatste wedstrijd en voor 20 april verenigingsspullen inleveren? Graag ook de spullen van de leden die stoppen.
(Voor de teams die meedoen aan het MJT of plaatsingstoernooien geldt dat zij het daarna kunnen inleveren, dan graag even bericht aan Jessica Mulder wanneer het wel wordt ingeleverd).
We kunnen dan alles inventariseren en zorgen dat aan het begin van volgend seizoen wordt verdeeld over de teams.

De kleding (alle shirts, trainingspakken, tassen) kan naar Jessica Mulder (kledingcommissie), Hoofdstraat 63 in Grootegast.  De mapjes met spelerskaarten kunnen in het zijvak van de tassen met wedstrijdshirts.

De ballen ingeleverd worden bij Danja Holtrop en Sanne Wilpstra (ballen commissie).


Dit alles graag voor 20 april en door iedereen!
Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Het bestuur Dovo/Hujades

Paasactie!

De komende weken staan in het teken van de Paasactie.

Wat gaan we verkopen:

* kukelbrood, een specialiteit met stukjes chocolade, suiker en kaneel

* vers suikerbrood

* heerlijke Indische cake van de warme bakker

Wie alle drie producten koopt, betaalt € 11,50. Alles is vers, dus goed in te vriezen.

We hopen dat elk lid voor tenminste tien personen een bestelling kan noteren.

Als ieder zijn best daarvoor doet wordt deze actie ook dit jaar weer een groot succes!

Voor de jeugdspeler die de meeste bestellingen weet te plaatsen is er een leuke prijs!

De bestellijsten kunnen worden ingeleverd van woensdag 27 maart tot woensdag 3 april bij de trainer tijdens de trainingen.
Uiterlijk 3 april moeten alle bestellijsten binnen zijn.

Op donderdag 11 april vanaf 18.30 uur en op vrijdag 12 april tussen 17.00-20.00 uur kun je de bestellingen ophalen. Vergeet niet in te vullen op welke data jij je bestelling komt afhalen.